Alhaiset kokonaiskustannukset on RoadEfficiencyn ensimmäinen tukipilari ja lupaus, jonka uusi Actros lunastaa edeltäjäänsä pienemmällä polttonesteen kulutuksella. Se saavutetaan edelleen optimoidulla aerodynamiikalla ja esimerkiksi jatkokehitetyllä vakiovarusteisella Predictive Powertrain Control (PPC) -järjestelmällä (ennakoiva vakionopeussäädin).
Actros todistaa johtoasemansa aina vain uudelleen: yli 2000 Fuel Duel -vertailuajosta se on voittanut yli 90 %. Sen kulutusetu kilpailijoihin verrattuna on ollut noin 10 %. Tulemme jatkamaan työtä kulutuksen pienentämiseksi myös jatkossa, jotta kokonaiskustannukset alenevat edelleen.
Alhainen polttonesteen kulutus vaikuttaa ratkaisevasti taloudellisuuteen. Ominaisuus, jonka Actros on osoittanut päivittäisessä käytössä.
Uuden Actrosin myötä teille tulee nyt kuorma-auto, joka säästää vielä jopa 3 % lisää moottoriteillä ja jopa 5 % maanteillä esimerkiksi edelleen optimoidun voimansiirtolinjan, aerodynamiikan ja edelleen kehitetyn Predictive Powertrain Control -järjestelmän ansiosta, joka voi nyt myös maanteillä ja taajamissa vaikuttaa alhaisempaan polttonesteen kulutukseen.
Pienempiin kokonaiskustannuksiin kuuluvat kuitenkin myös uudet ajoavustinjärjestelmät, jotka parantavat ajoturvallisuutta ja siten vaikuttavat siihen, että kuorma-autosi saapuu luotettavasti perille. Lisäksi tehokkuutta voidaan parantaa edelleen auton suuremmalla käyttöasteella. Esimerkiksi innovatiivisilla, yksilöllisten tarpeiden mukaisilla huoltopalveluilla, kuten Mercedes-Benz Uptime. Sen lisäksi voit halutessasi käyttää Fleetboard-palveluja logistiikkaprosessiesi toimivuuden kohottamiseksi. Kaikki tämä tehokkuuden lisäämiseksi. Uusi Actros.
Mitä alhaisempi polttonesteen kulutus, sitä pienemmät kokonaiskustannukset. Sen vuoksi olemme myös uudessa Actrosissa tehneet kaikkemme alentaaksemme kulutusta entistäkin enemmän.